HTML

Egy élet

Egy "sikertelen" ember jegyzetei önmagáról meg sok minden másról. Keményen titkolózva, álnéven.

Utolsó kommentek

Friss topikok

Archívum

2010.10.18. 12:19 EgyÉlet

Álnéven írogatok majd, titkolózva

Címkék: én blogról

Álnéven elkezdem ezt a blogot, miért jó ez nekem? Azért jó, mert aki olvassa, az tisztában lesz vele, hogy vannak olyan fajta emberek mint én, ettől tapasztaltabb lesz, és ha tapasztaltabbak lesznek az emberek akkor a világ is jobb lesz. Ha jobb lesz a világ, akkor lehet nekem is egy nagyon kicsit jobb lesz. Vagy több olyan ember lesz mint én, és ha több olyan ember lesz mint én, akkor nekem jobb lesz. De viszont annak is nagy a valószínűsége, hogy olyan kicsi kihatásom lesz másokra, hogy a hatás kb. nulla lesz, sőt, rossz lesz nekem, mert időt fecsérlek ezzel a bloggal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztom.blog.hu/api/trackback/id/tr682380663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása