HTML

Egy élet

Egy "sikertelen" ember jegyzetei önmagáról meg sok minden másról. Keményen titkolózva, álnéven.

Utolsó kommentek

Friss topikok

Archívum

2010.10.18. 12:34 EgyÉlet

Nem értem el az elvárt dolgokat

Címkék: munka én végzettség

Már régen dolgoznom kellene valahol, már igazán lehetne egy feleségem is, plusz gyerekem. Egyiket sem értem el. Vannak papírjaim, sokféle, nem tudtam elhelyezkedni velük. Nem vagyok nagyon jó, és nincsenek kapcsolataim se, nem vagyok szép, nem tudtam eladni magam. Ezen negatívumok miatt nem tudtam normális munkát szerezni, csak gyárba vettek fel, a legalja munkákat csináltam. Később sokakkal együtt elbocsátottak leépítés miatt, ami voltaképpen jó volt, mert ha tovább maradtam volna, tönkre ment volna az egészségem. Soha többet nem fogok gyárban dolgozni, ha nem lenne semmi más lehetőség, akkor sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztom.blog.hu/api/trackback/id/tr222380696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása